sobota, 12 kwietnia 2014

Niespodzianka :)


DRUGI BLOG!

Jak już pewnie widzicie założyłam kolejnego bloga. Być może jesteście ciekawi o czym on jest. Będę pisać tutaj swoją spontaniczną opowieść kryminalno - detektywistyczną. Tak mnie niedawno natchnęło, że nie mogłam się powstrzymać. Jeśli chcecie zobaczyć chłopaków z Big Time Rush w zupełnie nowej odsłonie jako podejrzanych o zabójstwo to chętnie zapraszam :)

Blog ten nie będzie długi. Jeszcze nie wiem ile postów będzie miał, jednak od razu mogę stwierdzić, że będzie "sezonowy" i tylko na potrzeby tego opowiadania. No chyba, że coś się zmieni :D A u mnie to możliwe. To moja pierwsza przygoda w takich klimatach, więc proszę na sam początek o wyrozumiałość :) Dla mnie to też jest lekki stres. Wkrótce dodam zakładkę z bohaterami oraz pierwszy rozdział. O wszystkim poinformuję Was na moim pierwszym blogu

Wiem, że jeszcze nic nie napisałam, ale jestem ciekawa Waszego zdania. Czy chcecie to czytać, bo nie wiem czy warto jest mi o tym pisać. Bardzo proszę o komentarz na ten temat. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Posty będą pojawiać się tak średnio raz w tygodniu. Jeszcze Was poinformuję dokładnie kiedy. 


Pozdrawiam, Marla S


5 komentarzy:

  1. Kochana oczywiście, że tak ;)
    Czekam na to kilka dni ale wydają się one takie dłuuuuugie... Mam nadzieję że rozdział pojawi się jak najszybciej. Choć dokładnie nie znam zarysu historii, tylko tak po łebkach to już kocham tego bloga i Ty dobrze o tym wiesz, a w szczególności lubię jednego z bohaterów i Ty już dobrze wiesz o kogo chodzi ;) Kocham i czekam i wariuję :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A wydawałoby się, że dzień, w którym ja Tobie pierwsza napisałam koma na blogu był wczoraj :) Wiem jak bardzo na to czekasz :* Ja również. Szybciej by z tym poszło gdyby nie zakłócenia z netem, ale jakoś sobie poradzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że to zrobisz ! Ha ha XD Już wiem jaka jest fabuła. Ty na serio jesteś wariata ! I za to cię kocham moja wariatko ! <3 Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału. Całuski :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się cieszę. Kolejny komentarz :) No wiem że jestem wariatka :) Szalona ja :D mam nadzieje ze sie spodoba. Pragne tego :)

      Usuń
  4. Moj Boze nie wierze :) ty i kryminal. Czym mnie jeszcze zaskoczysz? Kocham poczuc troche grozy :) juz nie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń